شماره تماس فروشگاه

021-44292020
Actuator Cables 2273048-1
Actuator Cables 2273048-1

Actuator Cables 2273048-1

5.0 (7) 0

شرح محصول کابل آکچواتور مدل 2273048-1

کابل‌های آکچواتور جزو راه‌های مطمئن ایجاد ارتباط بین دستگاه‌های صنعتی هستند. این مدل از کابل‌ها با ویژگی‌های خاصی تولید شده تا بتواند عملکرد خوبی در محیط‌های صنعتی از خود نشان دهند. به همین دلیل بیشتر افراد این سری از محصولات را به جای کابل‌های معمولی انتخاب کرده تا بتوانند ارتباط مناسبی بین دستگاه‌های مختلف برقرار نمایند. کابل آچواتور مدل 2273048-1 محصولی است که با این ویژگی ساخته شده و قطعا گزینه مناسبی برای دستگاه‌های صنعتی خواهد بود.

شرکت TE Connectivity که نام آن روی محصول درج شده، جزو برندهای مشهور تولید کابل‌های آکچواتور محسوب می‌شود. همچنین این شرکت سعی کرده تا محصول را برای استفاده در سیستم‌های حساس با فشار نسبتا متوسط مناسب کند. به همین دلیل نباید انتظار داشته باشید که کابل در سیستم‌های سنگین با توان بالا عملکرد خوبی از خود نشان دهد. همچنین کابل مناسب سیستم‌های کنترلی است و امکان برقراری ارتباط با سنسورها را دارد.

مزایا و مشخصات فنی کابل آکچواتور مدل 2273048-1

بدون شک می‌توان گفت که اصلی‌ترین مزیت محصول نسبت به رقبا، کیفیت ساخت بالا است. شرکت تولید کننده برای روکش نوع خاصی از پلی اورتان را انتخاب کرده استحکام بسیار بالایی دارد. این متریال خاکستری رنگ که Rigid PUR نام دارد، در مقایسه با روکش‌های PVC مقاومت به مراتب بیشتری از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل می‌توان کابل را به راحتی در محیط‌های صنعتی با شرایط سنگین قرار داد و دیگر نگران مشکلاتی مانند پارگی روکش کابل یا قطع ارتباط در سیستم کنترلی نبود. البته مصرف کنندگان باید به سایر ویژگی‌های محصول نیز توجه کنند.

در این روکش مستحکم کابل‌های مسی با گیج 24 قرار دارند که برای محصولی با چنین مشخصاتی مطلوب به نظر می‌رسد. همچنین در انتخاب آلیاژ کابل سعی شده تا مقاومت داخلی به کمترین حد ممکن برسد و محصول در سیستم‌های با جریان و اختلاف پتانسیل محدود عملکرد بهتری از خود نشان دهد. کابل آکچواتور مدل 2273048-1 به طور کلی توانایی تحمل جریان 2 آمپری را دارد. همچنین بهتر است که محصول در سیستم‌های با حداکثر اختلاف پتانسیل 30 ولتی مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات سوکت‌های دو سر کابل

اول از همه باید بدانید که سوکت‌های کابل از نوع نر هستند و فقط به کانکتورهای مادگی متصل می‌شوند. کابل از یک سمت سوکت M12 8 حالته دارد که برای بیشتر سیستم‌های کنترلی قابل استفاده خواهد بود. همچنین کابل از نوع دیگر با سوکت مشهور با نام پنجه سوکت محدود شده که می‌تواند نیازهای مصرف کننده را به خوبی پاسخ دهد. البته بهتر است در هنگام خرید به طول 1.5 متری کابل نیز توجه داشته باشید تا به مشکلی برخورد نکنید.

خرید آنلاین از بای بست الکترونیک

کابل آکچواتور مدل 2273048-1 را از سایت بای بست الکترونیک خریداری کنید تا به ساده‌ترین شکل ممکن به این محصول برسید. هر کجای ایران که ساکن باشید، تیم ارسال سایت با بیشترین سرعت محصول را به دستتان می‌رساند. همچنین می‌توانید نحوه ارسال را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید.

ثبت نظر یا سوال

به این محصول امتیاز دهید

مشخصات خرید

ناموجود
بدون قیمت

شماره تماس فروشگاه: 44292020-021