شماره تماس فروشگاه

021-44292020
فن 12 ولت 5*5 آوید 1450223
فن 12 ولت 5*5 آوید 1450223

فن 12 ولت 5*5 آوید 1450223

5.0 (9) 0

فروش فن آوید مدل 1450223

پیدا کردن یک فن مربعی مناسب این روزها در بازار قطعات الکترونیکی کار بسیار سختی شده است. همچنین بیشتر خریداران فن علاقه دارند تا با کمترین هزینه ممکن یک فن قوی خریداری نمایند. متاسفانه به دلیل انبوه فن‌ها بی‌کیفیت بازار، این افراد خرید ناموفقی خواهند داشت. اگر شما هم به دنبال یک فن مناسب هستید و نمی‌خواهید که پول زیادی خرج کنید، فن آوید مدل 1450223 را در نظر بگیرید.

درست است که نمی‌توان نشان تجاری مشهوری روی لیبل این محصول پیدا کرد، اما با اندکی دقت به بدنه سایر قطعات مزایای بیشتری را پیدا می‌کنید. آوید با تولید فن مربعی خود توانست نشان دهد که حتما برای خرید فن مناسب نیاز به هزینه زیادی نیست. همچنین طراحی خوبی را روی قسمت‌های مختلف محصول اجرا کرده تا فن قابلیت‌های بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار دهد. به همین دلیل بدون فوت وقت، برای خرید این فرد خوش ساخت و کاربردی اقدام کنید.

مزایا و مشخصات فن آوید مدل 1450223

ممکن است شما هم با خرید این فن انتظار کیفیت ساخت بالایی را نداشته باشید. اما هنگامی که برای اولین بار فن را در دست می‌گیرید، کیفیت ساخت نسبتا مطلوبی را حس خواهید کرد.شاسی اصلی محصول ظاهری کاملا مشابه با سایر فن‌های مربعی بازار دارد و تمام از پلاستیک ساخته شده است. به دلیل مرغوبیت پلاستیک بدنه، شاسی اصلی دیگر با ضربه دیدن هیچ آسیبی نخواهد دید. به همین دلیل اگر قصد توسعه یک دستگاه قابل حمل را دارید، می‌توانید از این محصول برای خنک کردن قطعات کمک بگیرید.

شاید تصور کنید که آوید با عدم طراحی محافظ برای پروانه اصلی کم کاری کرده است. ولی این محصول در دسته فن‌های داخلی قرار می‌گیرد و نباید هم محافظی روی پروانه داشته باشد. اگر می‌خواهید متوجه دقت شرکت آوید در طراحی فن آوید مدل 1450223 شوید، کافیست نگاهی به پایه‌های الکتروموتور بیاندازید. یکی از پایه به عنوان نگهدارنده سیم طراحی شده تا دیگر دسته سیم خطری برای کارکرد فن ایجاد نکند.

مشخصات پروانه اصلی فن

آوید برای ساخت پروانه اصلی از پلاستیک استفاده کرده تا مزایای بیشتری به محصولش اضافه کند. این پروانه پلاستیکی با وزن کم خود به سرعت بالایی می‌رسد که تاثیر زیادی روی افزایش قدرت خنک کنندگی دارد. همچنین 7 پره موربی قدرت پرتاب را به بیشتری میزان ممکن خواهند رساند.

تامین برق و نصب صحیح محصول

جهت راه اندازی فن به یک منبع تغذیه DC نیاز دارید. البته منبع تغذیه باید از نوع 12 ولتی انتخاب شود و جریان 140 میلی آمپری در اختیار رابط سه سیمه بگذارد. ن محصول هم بعد از نصب فضایی معادل با 5 در 5 سانتی می‌گیرد که چندان زیاد نیست.

خرید آنلاین فن ارزان از بای بست الکترونیک

سایت بای بست الکترونیک آمادگی دارد تا فن آوید مدل 1450223 را با بهترین قیمت به دست مصرف کنندگان برساند. کافیست خرید خود را از سایت ما انجام دهید تا سفارشتان در کمترین زمان به درب منزلتان برسد.

ثبت نظر یا سوال

به این محصول امتیاز دهید

مشخصات خرید

ناموجود
بدون قیمت

شماره تماس فروشگاه: 44292020-021