شماره تماس فروشگاه

021-44273798
فن 24 ولت 6*6*2 شیکوه 0620-24
فن 24 ولت 6*6*2 شیکوه 0620-24

فن 24 ولت 6*6*2 شیکوه 0620-24

5.0 (4) 0

شرح محصول فن شیکوه مدل 0620-24

اگر به بازار برای خرید فن‌های الکترونیکی مراجعه کنید. با دنیایی از مدل‌های این قطعه پر کاربرد مواجه می‌شوید. چنین اتفاقی می‌تواند انتخاب یک محصول مناسب برای شما به کاری سخت تبدیل کند. حالا با خرید یک فن نامناسب با مشکلاتی دیگری برخورد می‌کنید که شاید در روند توسعه پروژه شما اختلال ایجاد کند. فن شیکوه مدل 0620-24 یک گزینه است که هیچگاه از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

شیکوه یک برند خوش‌نام در تولید فن‌های الکترونیکی است که محصولات با کیفیتی دارد. جالب است بدانید که اصالت این برند به کشور ژاپن می‌رسد که همگی آن را به عنوان سازنده محصولات با کیفیت می‌شناسیم. به همین دلیل لحظه‌ای شک درباره کیفیت ساخت این محصول کار کاملا بیهوده‌ای است. همچنین فن ساخته شده توسط برند ژاپنی شیکوه قیمت مناسبی دارد که هزینه شما را برای ساخت یک سیستم خنک کننده کامل کاهش می‌دهد.

مزایا و مشخصات فن شیکوه مدل 0620-24

مانند سایر فن‌های مربعی موجود در بازار، این محصول ژاپنی نیز از پلاستیک ساخته شده است. خوشبختانه پلاستیک استفاده شده برای ساخت شاسی اصلی محصول کیفیت قبل قبولی دارد. به همین دلیل فن با ضربات کوچک یا نصب در محیط‌های مختلف دچار شکستگی نمی‌شود. البته توجه داشته باشید که این فن برای نصب در داخل کیس کامپیوتر یا سایر لوازم الکترونیکی ساخته شده و نباید آن را در فضای باز قرار داد.

روی لیبل اصلی محصول یک عبارتی درج شده که خبر از یک قابلیت مهم می‌دهد. عبارت BRUSHLESS در زیر نام تجاری شرکت به این معناست که فن گرد و غبار یا پرز کمتری به خود جذب می‌‌کند. به همین دلیل فن شیکوه مدل 0620-24 نیاز به تمیزکاری ممتد ندارد و بدون هیج مشکلی می‌تواند مدت زمان زیادی را مشغو ل به کار شود.

مشخصات پروانه اصلی فن

شرکت ژاپنی شیکوه برای ساخت پروانه اصلی فن نیز از پلاستیک استفاده کرده است. این پروانه پلاستیکی به خاطر وزن کم خود، با کمترین نیرو به سرعت بالایی دست پیدا می‌کند. به لطف این پروانه پلاستیکی و نیروی کم مورد نیاز برای کار، فن شیکوه مصرف برق به شدت کمی دارد. پروانه اصلی از 7 پره تشکیل شده تا قدرت پرتاب باد محصول افزایش چشمگیری پیدا کند.

تامین برق و نصب صحیح محصول

فن از دو سیم برخوردار است که با کمک سوکت فابریک و اندکی دانش فنی به منبع تغذیه وصل می‌شود. فقط منبع تغذیه انتخابی شما باید بتواند ولتاژ 24 ولتی و جریان 10 میلی آمپری داشته باشد. شاسی اصلی فن نیز سایز استاندارد 6 در 6 سانتی متر دارد که در محل‌های نصب فن با این سایز استاندارد با جای پیچ خود نصب می‌شود.

خرید آنلاین فن

برند ژاپنی شیکوه پایه‌های نگهدارنده الکتروموتور فن را به گونه‌ای طراحی کرده تا تقش محافظ پروانه را نیز بازی کند. پس اگر در قاب داخلی پروژه الکترونیکی شما سیم‌های زیادی وجود دارد، نیازی نیست که نگران گیر کردن آن‌ها لای پروانه فن باشید. برای دسترسی به تمامی این مزایا، فن شیکوه مدل 0620-24 را از سایت بای بست الکترونیک سفارش دهید.

ثبت نظر یا سوال

به این محصول امتیاز دهید

مشخصات خرید

ناموجود
بدون قیمت

شماره تماس فروشگاه: 44273798-021