واردات قطعات الکترونیک از چین، پاسخ به نیاز دنیا

واردات قطعات الکترونیک از چین مزایای زیادی دارد. بدون شک چین بزرگترین کشور در زمینه تولید انواع محصولات مورد نیاز مردم دنیاست. افراد زیادی با شنیدن عبارت ساخت چین تصور می‌کنند که با یک کالای بی‌کیفیت طرف هستند اما این تصور درستی نیست؛ زیرا کارخانه‌های کشور چین تکنولوژی و توان بالایی برای تولید کالاهای مختلف دارند. همچنین این کشور در تولید محصولات الکترونیکی شهرت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل بازار قطعات الکترونیک چین در کل دنیا به انتخاب اول برای خرید قطعات تبدیل شده است. در ادامه شما را بیشتر با مزایا و روش‌های واردات قطعات الکترونیک از چین آشنا کنیم.

واردات قطعات الکترونیک از چین

خرید قطعات الکترونیک از چین چه مزایایی دارد؟

تولید کنندگان قطعات الکترونیکی بزرگی هستند که در نقاط مختلف جهان کار می‌کنند. اما بیشتر تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی، اصرار به خرید قطعات الکترونیک از چین دارند و این امر به دلیل مزایای زیادی است که نصیب آن تولید کنندگان می گردد که در ادامه به مواردی از آن مزایا اشاره می کنیم.

تنوع بالای قطعات

اولین و بزرگترین مزیت خرید قطعات الکترونیکی از چین دسترسی به تنوع بسیار زیاد قطعات است. بدون شک در این بازار می‌توانید هر قطعه‌ای که نیاز دارید را به راحتی پیدا کنید. ناگفته نماند که برندهای برتر جهانی نیز در این کشور دفتر فروش دارند. یعنی مصرف کننده به ساده‌ترین شکل ممکن می‌تواند قطعه را با برند و تعداد مورد نظرش خریداری کند.

حضور تولید کنندگان برتر دنیا

از دیگر مزایای خرید و واردات قطعات الکترونیکی از چین، حضور تولید کنندگان برتر جهانی در این کشور است. برای مثال برندهایی که اصالت آمریکایی و اروپایی دارند، عمده قطعات خود را در کشور چین تولید می‌کنند؛ زیرا هزینه تولید و دستمزد کارگر در این کشور بسیار کمتر است. در نهایت تنوع بازار به شدت بیشتر شده و خریدار قدرت انتخاب بیشتری خواهد داشت. ناگفته نماند که تولیدات چین از نظر قیمتی برتری مشهودی دارند.

خرید قطعات الکترونیک از چین

حمل سریع

زمانی که واردات قطعات الکترونیکی از چین را سر مشق قرار می دهید، نگران حمل محموله خود نبباشید. خوشبختانه در این کشور راه‌های زیادی برای حمل کالا به نقاط مختلف وجود دارد. اما یکی از راه‌هایی که نسبتا سریع است و هزینه زیادی هم ندارد، استفاده از حمل و نقل آبی بنادر کشور چین است. البته در صورتی که می‌خواهید محموله سریع‌تر به کشور مقصد حمل شود، می‌توانید از حمل و نقل هوایی استفاده کنید.

دسترسی به بازار جهانی

همیشه قطعاتی که در چین به فروش می‌رسند، تولید این کشور نیستند. بلکه قطعات زیادی هستند که در کشور های دیگرتولید شده اند و در بازار قطعات الکترونیک چین به فروش می رسند، چنین اتفاقی امتیاز بزرگی برای خریداران به همراه دارد که آن هم دسترسی به بازار جهانی است. برای مثال شما می‌توانید قطعات الکترونیک آمریکایی و یا اروپایی را از طریق تامین کنندگان چینی سفارش گذاری کنید و پس از خرید از کارخانه به کشور حمل کنید. البته این روش اندکی زمان‌بر است.

واردات قطعات الکترونیک از چین به چه قطعاتی محدود می شود؟

سبد واردات قطعات الکترونیک از چین هیچ گونه محدودیتی ندارد؛ زیرا می‌توان انبوهی از قطعات الکترونیکی را در بازار کشور چین خریداری کرد. تنوع بالای قطعات نیز فقط به مدل یا نوع آن محدود نمی‌شود، بلکه امکان خرید یک قطعه الکترونیکی با برندها و مشخصات فنی گوناگون در بازار قطعات الکترونیک چین وجود دارد. در این قسمت از مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با تنوع قطعات در این کشور آشنا کنیم.

قطعات الکترونیک چین

خرید انواع آی سی و میکروکنترلر از چین

بدون شک آی سی‌ها یا مدارات مجتمع کاربردهای زیادی در دنیای الکترونیک دارند. این قطعه به توسعه دهندگان کمک می‌کند که قطعات کوچکتری تولید کنند. همچنین آی سی‌ها از نظر نوع، مشخصات فنی و عملکرد تنوع بالایی دارند. با توجه به میزان تنوع بالا، می‌توان هر نوع آی سی را از کشور چین خریداری کرد. اگر به انواع میکروکنترلر برای ساخت دستگاه‌ها یا پروژه‌های گوناگون نیاز دارید، خرید قطعات الکترونیکی از چین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر مطلب خرید آی سی از چین را مطالعه نمایید.

قطعات الکترونیکی پرکاربرد

قطعاتی مثل دیود، ترانزیستور، مقاومت، خازن، لامپ‌های LED و... در صنعت الکترونیک به شدت پرکاربرد هستند و تولید کنندگان قطعات الکترونیکی نیاز شدیدی به آن‌ها دارند. در بازار قطعات الکترونیکی کشور چین این قطعات با مشخصات فنی مختلف به تعداد دلخواه و با قیمتهای مختلف پیدا می‌شوند.بنابر این دست خریدار باز است تا این قطعات پرکاربرد را با هزینه کمتر خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن به کشور وارد ‌کند.

قطعات الکترونیک کمیاب در بازار داخلی

در بازار ایران برخی از قطعات الکترونیکی به شدت کمیاب هستند. برای مثال آی سی‌های دستگاه‌های صنعتی که مشخصات فنی منحصر به فردی دارند، به راحتی قابل خریداری نیستند. همچنین سایر قطعات پرکاربرد مانند ترانزیستور یا خازن که از مشخصات فنی خاصی برخوردار هستند، در بازار داخلی کشور یافت نمی‌شوند. در بازار قطعات الکترونیک چین این مشکلات وجود ندارند و خریدار به راحتی می‌تواند به انواع قطعات الکترونیکی کمیاب دسترسی پیدا کند بنابراین واردات قطعات الکترونیکی از چین بهترین راهکار برای تامین قطعات کمیاب محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مطلب خرید قطعات الکترونیک کمیاب را به شما پیشنهاد می کنم.

نحوه خرید قطعات الکترونیکی از چین

برای خرید قطعات الکترونیکی از چین راه‌های مختلفی وجود دارد. برخی از خریداران ترجیح می‌دهند که شخصا به کشور چین سفر کنند و از تامین کنندگان این کشور کمک بگیرند. البته انجام این کار در چنین شرایطی چندان به صرفه نیست؛ زیرا سفر و اقامت به چین هزینه بالایی دارد.

بازار قطعات الکترونیک چین

همچنین برای سفارشات جزئی هزینه و زمانی که برای سفر صرف می‌شود، منطقی به نظر نمی‌رسد. ناگفته نماند که دریافت ویزا و حمل کالا به داخل کشور نیز چالش‌های مهمی هستند. به همین دلیل توصیه می‌شود که کار را به شرکت‌های متخصص در زمینه خرید قطعات الکترونیکی از چین بسپارید.

بهترین راه برای واردات قطعات الکترونیکی از چین

بای بست الکترونیک سالیان زیادی است که واردات قطعات الکترونیکی از چین را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می‌دهد و توانسته به جایگاه بهترین وارد کننده قطعات الکترونیک دست یابد. در استعلام از ما با قیمت‌هایی روبرو می شوید که غیر قابل رقابت هستند. انواع قطعات الکترونیک صنعتی، مخابراتی خاص و کمیاب، توسط این مجموعه از کشور های خارجی برای مشتریان خریداری و به کشور وارد می گردد. با مراجعه به صفحه واردات قطعات الکترونیک به سادگی درخواست واردات قطعات مورد نیازتان را ثبت نمایید.