اهمیت واردات قطعات الکترونیکی از دبی

دبی به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، به یک گزینه مهم در زمینه واردات کالا به ایران تبدیل شده است. به طوری که در طول روز چندین لنج یا کشتی باری دبی را به مقصد ایران ترک می‌کنند. جالب است بدانید که بخش زیادی از قطعات الکترونیکی کشور از طریق دبی وارد شده تا بتوان نیازهای داخلی را تامین کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که واردات قطعات الکترونیکی از دبی چرا باید انجام شود و چه مزایایی دارد. همچنین در انتها با خدمات بای بست الکترونیک در این زمینه آشنا خواهید شد.

واردات قطعات الکترونیکی از دبی

دلایل واردات قطعات الکترونیک از دبی

خوشبختانه به دلیل افزایش سرعت چرخ صنعت داخلی، محصولات متنوعی در کارخانه‌های ایرانی تولید شده و به دست مردم می‌رسند. جالب است بدانید درصد بالایی از کالاها مانند لوازم خانگی برقی، دستگاه‌های ارتباطی و... که در داخل کشور تولید می‌شوند، از قطعات الکترونیکی مختلف ساخته میشوند و با دلایلی که در ادامه شرح میدهیم، دبی به منبع مهمی برای واردات قطعات الکترونیک تبدیل شده است.

دسترسی به قطعات الکترونیکی کمیاب و خاص

از آنجایی که قطعات خاص در دنیای الکترونیک توسط شرکت‌های محدودی تولید می‌شوند، دسترسی به آن‌ها به کار سختی تبدیل شده و چالش‌های زیادی را برای مصرف کنندگان ایجاد می‌کند. به همین دلیل می توان از طریق واردات قطعات خاص از دبی به برخی از نیازها پاسخ داد. دبی نیز به دلیل بازار غنی و وجود نمایندگی‌های معتبر شرکت‌های مشهور، دسترسی به قطعات الکترونیکی کمیاب را ساده‌تر می کند.

واردات قطعات الکترونیکی از دوبی

نیاز به قطعات الکترونیکی پرکاربرد

برخی از قطعات دنیای الکترونیک مانند انواع ترانزیستور، خازن، مقاومت، آی سی، رگولاتور، ماژول، میکروکنترلر و... به شدت پرکاربرد هستند. اما با توجه به کاربردها و مصرف بالا، در داخل ایران امکان تولید آن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل دسترسی به بازار الکترونیک دبی و واردات قطعات پرکاربرد، بازار تشنه قطعات الکترونیک را سیراب خواهد کرد.

واردات قطعات الکترونیکی از دبی چه مزایایی دارد؟

گفتنی است که واردات قطعات الکترونیکی کمیاب از دبی علاوه دلایل ذکر شده، با مزایای دیگری همراه است. به طوری که سایر مناطق تجاری دنیا مانند بازار عراق، چین، ترکیه و... توانایی رقابت با دبی برای واردات قطعات الکترونیکی را نخواهند داشت. در ادامه این بخش از مطلب قصد داریم شما را بیشتر با مزایای این روش برای تامین قطعات الکترونیکی مورد نیاز کشور آشنا کنیم.

واردات قطعات الکترونیکی از دبی

سرعت حمل و ترخیص بالا

بزرگترین و مهم‌ترین مزیتی که واردات قطعات الکترونیکی از دبی به همراه دارد، سرعت بسیار بالای حمل و ترخیص کالا است. زمانی که سفارش قطعات الکترونیکی در شرکت‌های دبی ثبت می‌شوند، در کمترین زمان ممکن برای حمل و انتقال به ایران آماده خواهند شد. مسافت کم تا ایران و راه آبی خلیج فارس نیز سرعت واردات را بیشتر خواهد کرد.

دسترسی ساده به تولید کنندگان برتر جهان

در دبی به راحتی می‌توان نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های تولید کننده قطعات الکترونیکی را پیدا کرد. به همین دلیل تامین قطعه ساده‌تر شده و حتی زمان کمتری برای پیدا کردن قطعات کمیاب صرف می‌شود. اگر هم نماینده رسمی شرکت در دبی وجود نداشته باشد، از طریق توزیع کنندگان و شرکت‌های شخص ثالث دبی می‌توان به قطعه دست یافت.

خدمات ارزشمند بای بست الکترونیک در واردات قطعات الکترونیکی از دبی

شرکت بای بست الکترونیک بسیاری از قطعات پرکاربرد مانند انواع آی سی، ترانزیستور، ماژول‌های الکترونیکی، میکروکنترلر و... را از طریق دبی وارد کرده و به دست مصرف کنندگان ایرانی می‌رساند.

چگونه می‌توان سفارش واردات را ثبت کرد؟

سایت بای بست الکترونیک برای افزایش رفاه مشتریان، بستری تخصصی برای ثبت سفارش واردات قطعات الکترونیک در نظر گرفته است. در صفحه مذکور شما میتوانید لیست قطعات مورد نیازتان را به همراه مشخصات و تعداد برای ما ثبت نمایید و منتظر بمانید تا در اسرع وقت برایتان پیشفاکتور صادر گرددو شما از پنل کاربری میتوانید پیشفاکتور را مشاهده کرده، تایید و پرداخت نمایید تا سفارشتان قطعی شود. در مرحله بعد فقط منتظر بمانید تا قطعات مورد نیازتان از دبی یا چین خریداری شود و به ایران وارد گردد.